Dankzij de Skyfarms Shop, is je moestuin Belgischer dan ooit!

Brussel, 3 juni 2019 – De Skyfarms Shop streekt een handje toe om beginnende moestuiniers te helpen. Hoe? Met een selectie van lokale en verantwoorde artikelen die aan huis worden geleverd.

De webshop – Bestel on-line wat je nodig hebt voor je moestuin dankzij Skyfarms Shop. Je vindt er moestuinkits voor de beginners, biologisch zaaigoed uit België, plantenbakken en -zakken, substraten om in te planten, de meststoffen, en slimme irrigatiesystemen zoals oyas.

De winkel – Wie graag langs komt vooraleer te bestellen, om de artikelen met eigen ogen te zien, aan te raken, of te ruiken, kan naar de winkel gaan die gesitueerd is in het Be-Here gebouw (Dieudonné Lefèvrestraat 4, 1020 Brussel-Laken), van dinsdag tot en met vrijdag, van 14-19u en zaterdag van 10-16u.

De extra troef van de winkel? Je vindt er ook plantjes die werden gekweekt in de Skyfarms serre op het dak van de Tivoli Green city gebouwen in de straat om de hoek. Wil je een moestuin op mat ontwerpen, maak dan een afspraak (via shop@skyfarms.be) met een Skyfarms expert voor advies op maat. Skyfarms organiseert ook collectieve workshops om tips & tricks uit te wisselen (op de Skyfarms Facebook pagina).

De inrichting van de Skyfarms Shop is helemaal ecologisch verantwoord. Trait Deco kleedde de winkel aan in een industriële stijl met natuurlijke ruwe materialen. Skyfarms wilde absoluut gerecycleerde meubeltjes en materiaal behandeld met natuurlijke Belgische producten.

Voor meer info:

www.skyfarms.be/shop

Spelling:

Opgelet, er is 2 maal een -s in “Skyfarms”: een aan het begin en een aan het einde van de naam.

Over Skyfarms:

Skyfarms promoot stadslandbouw bij bedrijven en particulieren. Na de bedrijven wil Skyfarms nu ook particulieren aanzetten tot moestuinieren.

Via bedrijfsmoestuinen stimuleert Skyfarms teambuilding en ecologische bewustwording. De bedrijfsmedewerkers leren groenten kweken in een stedelijke omgeving en dit op een natuurlijke wijze zonder pesticiden of chemische meststoffen. Dankzij Skyfarms Shop kunnen zij nu het geleerde toepassen in de praktijk in hun eigen moestuin thuis.

Skyfarms Shop levert aan huis overal in België.

Contactpersoon voor de pers :

Mieke Deceuninck

Medewerker